Site içi arama

Tırlarda Silah: Sana İhtiyacım Var!


Ben Suriyeli bir çocuğum.
Ölmek istemiyorum!
Yaşamak için ekmeğe, suya, battaniyeye ihtiyacım var.
Yaşamak için;
Sana İhtiyacım Var!

Yanıbaşınızda bir savaş var görmüyor musunuz? Yaklaşık 150 bin kişinin yaşamını yitirdiği, yaklaşık 3 milyon kişinin ülkesini terk etmek zorunda kaldığı, 1 milyona yakın çocuğun da yaşam savaşı verdiği bir savaş bu...

Siz değil misiniz komşusu açken tok yatamayan, haksız yere öldürülen bir kişinin tüm insanlığın katline denk düştüğünü düşünen, inananların kardeş olduğunu söyleyen bir peygamberin soyundan gelen?

Siz değil misiniz her çocuğun bir yetim kardeşi var diyerek okullarda Milli Eğitim'in yazılı talimatıyla topladığınız paralarla Suriye'ye yardım götüreceğini vaat eden?

Siz değil misiniz bugüne kadar Suriye'ye 2 bin 100 yardım tırı gönderen ve 2014 Şubat'ında 500 tır daha yollamaya hazırlanan?

Siz değil misiniz halktan topladığı paralarla içlerine silahlar, roketatarlar doldurduğunuz yardım tırlarını aratmayan, aramaya kalkanları görevden alan?

Siz değil misiniz iktidar çatışması içinde pisliğiniz ortaya saçılmışken halklara, çocuklara ölümleri taşıyan tırları doldurduğunuz kampanya afişlerinizi otobüs duraklarına, panolara asan, televizyonlara reklamlar veren, internet sayfalarınızda hesap numaraları dağıtan?

Siz değil misiniz yolsuzluk madalyasını göğsünde gururla taşıyan?

Siz değil misiniz kendinizi AK lamak için piyasayı kutsallaştırırken kendi kutsalınızı piyasalaştıran?

Siz değil misiniz 'resmen' savaş ilan edilmemiş bir ülkede, 19'u çocuk 34 kişinin ölümüne verilen takpsizlik kararına sessiz kalan?

Siz değil misiniz Van'da deprem sonrası halktan topladığınız yardımları imamlar aracılığıyla camiye gelenlere dağıtan?

Siz değil misiniz Suriye'deki iç savaşı kışkırtan, cihatçıları otellerde ağırlayan, ücretsiz sağlık hizmeti veren?

Olanların çaresi değil tam tersine somlususunuz!
Suriye'de akan kanın, geleceğini ve çocukluğunu çaldığınız çocukların...

Çekirdek Çocuk


Sana İhtiyacım Var Kampanyası:
22 Ocak'ta başlatılan 53 ülkede faaliyet gösteren 250'yi aşkın 'yardım' örgütünün desteğiyle örgütlenen 'Sana İhtiyacım Var' kampanyasının başını Dünyası Sivil Toplum Kuruluşları Birliği (İDSB), Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), Anadolu Ajansı, Rabia Platformu, Türkiye Gönüllü Teşekküller Vakfı (TGTV), Hak-İş, Memur-Sen, Türkiye Diyanet Vakfı, Türk Kızılayı çekiyor. Kimse Yok mu, Deniz Feneri gibi kurumların da aktif bileşeni olduğu kampanyayı Suriye'ye silah yüklü tır göndermekte 'usta' olan İnsani Yardım Vakfı İHH da organize edenler arasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder