Site içi arama

Acıbadem halkı ayakta: “Okulumuzun İmam Hatip olmasını istemiyoruz”

Acıbadem Özdemiroğlu Ortaokulu’nun İmam Hatip olmasını istemeyen Acıbadem halkı bugün (17 Ağustos) yüzlerce kişinin katılımıyla mahallede gerçekleştirdiği yürüyüş sonunda okul önünde basın açıklaması yaptı. Eğitim-Sen ve Eğitim-İş yaptıkları basın açıklamasıyla Acıbadem halkına destek oldu.

Eğitim-Sen adına yapılan basın açıklamasını Eğitim-Sen 2 Nolu Şube Başkanı Hamdi Çalık okudu. Çalık, “Bölgemizde bulunan Özdemiroğlu İlköğretim Okulu, bu öğretim yılından itibaren İmam Hatip Ortaokulu’na dönüştürülmektedir. Diğer okullarda olduğu gibi bu okulumuzun dönüştürülmesi de öğrenci ve velilere bir dayatma şeklinde yapılmaktadır” dedi.

Bu öğretim yılında Özdemiroğlu İlköğretim Okulu’nda ilk ve ortaokula başlayacak olan çocukların sokaklarındaki okullarından adeta sürgün edileceğini söyleyen Çalık, semt sakinleri ve öğrenci velilerinin topladığı 7 binin üzerindeki imza ile bu dönüşümü istemediklerini ortaya koyduğunu belirtti.
acibadem okulu (2)Çalık son olarak, “Özdemiroğlu İlköğretim Okulu öğrenci ve velilerinin okullarına sahip çıkmak için sürdürdükleri mücadelenin yanındayız. Yanında olmaya devam edeceğiz” diyerek basın açıklamasını sonlandırdı.
Acıbadem Özdemiroğlu Ortaokulu’nun İmam Hatip Ortaokulu’na dönüştürülmesini protesto eden velilerin ve mahalle halkının basın açıklamasını Acıbadem Dayanışması adına Nursel Özbarutçu okudu.
Basın açıklamasını okuyan Özbarutçu, “Biz Acıbadem Dayanışması olarak bu haksız uygulamadan derhal vazgeçilmesini istiyoruz. Yaklaşık 7 bin imza topladık, binlerce kişiyle konuştuk. Yaptığımız bu çalışmalarla mahallelinin, velilerin çoğunun böyle bir talebi olmadığını biliyoruz” dedi.
“Her çocuk çok değerlidir. Çocuklarımızı ayrıştıramazsınız” diyen Özbarutçu, “Özdemiroğlu  Ortaokulu’nun yine bu mahalledeki çocuklara hizmet vermesini istiyoruz. Okulumuzun İmam Hatip Olmasını İstemiyoruz. Çocuklarımıza yapılan bu haksızlık karşısında sessiz kalmayacağız” dedi.
acibadem okulu (1)
acibadem okulu (3)
acibadem okulu (5)

Sendika.Org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder