Site içi arama

14 yaşındaki çocuk size ne yapabilirdi?

16 Haziran günü ekmek almak için dışarı çıktığı sırada polislerin direnişçileri dağıtmak  için kullandığı biber gazı kapsülüyle başından yaralanarak hastaneye kaldırılan Berkin Elvan, Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde yoğun bakım ünitesine bağlı olarak tam 46 gündür uyuyor. Anne Gülsüm Elvan, ''Ben bunlara çocuk katili diyorum.'' dedi. Gülsüm Elvan çocuğunun yaşam mücadelesini kazanacağına dair umudunu hiç yitirmediğini dile getirerek 'Elvan iyileşecek aramıza dönecek buna inancım sonsuz' diye konuştu.





'BEN BUNLARA ÇOCUK KATİLİ DİYORUM'


Anne Gülsüm Elvan,''14 yaşındaki bir çocuk bunlara ne yaptı? Onlarda vicdan yok. Olsa böyle bir şey yapmazlardı. Onlar çocuklarının yüzlerine nasıl bakıyor? Çocuklarıyla aynı sofraya oturup yedikleri yemek boğazlarından nasıl geçiyor. Yedikleri çocuklarımızın kanıdır. Benim çocuğumun geleceğini elinden aldılar.Ben bunlara çocuk katili diyorum.Doktor ne derse desin,hiçbir zaman umudumu kaybetmedim.Artık doktorların ne söylediklerini duymak istemiyorum.Bana sadece 'çocuğun kendine geldi' desinler '' sözleriyle duygularını ifade etti.

Başbakan Erdoğan'a feryat eden, Anne Gülsüm Elvan, ''14 yaşında bir çocuk o, bu çocuk burada ne hale geldi. Başbakana sesleniyorum, bir baba olarak bir dede olarak oğlumu düşünsün bizleri düşünsün'' dedi.


'İLK EVİMİZ BURASI OLDU'


Berkin Elvan'ın babası Sami Elvan ise,''46 gündür sabah akşam buradayız,  artık ilk evimiz burası oldu.Çocuğum arkadaşlarıyla sokakta top oynayacak yaşta. Hastanede biber gazı kapsülünden dolayı yatması yanlış. Tek düşüncemiz çocuğumuzun ayağa kalkıp aramıza katılması" diye konuştu. ' Avukatlarının hukuki süreç için gerekli başvuruları yaptığını ifade eden baba Elvan,''Adliye tatilde olduğu için şu anlık sonuç alamıyoruz" dedi.


'ARTIK BİR AİLE OLDUK'


Gezi Direnişi sırasında Ankara'da polis kurşunuyla hayatını kaybeden Ethem Sarısülük'ün ağabeyi Mustafa Sarısülük ve yengesi Çiğdem Sarısülük Berkin Elvan'ın ailesini yalnız bırakmadı. Çiğdem Sarısülük,''Gezi Direnişinde mağdur olan aileler olarak dayanışma içerisindeyiz,artık biz bir aile olduk,hep bir arada olacağız ve mücadelemizi sürdüreceğiz.''diye konuştu.



Derviş Uğur Koyuncu - Umut Sarısaltık / birgün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder