Site içi arama

‘Adalet istiyorum, sesime ses verin’


Denizli’de 16 yaşındayken tecavüze uğrayan H.İ sesini ilk kez duyurdu: “Adalet istiyorum, sesime ses verin”
Denizli’de 16 yaşındayken tecavüze uğrayan kızı H.İ için hukuk mücadelesi başlatan baba Ahmet İ’ye çeşitli mecralarda destek çığ gibi büyüyor. Baba Ahmet İ, kendisine ait Facebook sayfasında kızının “Kendim için adalet istiyorum” dediği mektubu yayımladı.




H.İ’nin 6 Mayıs’ta yazdığı mektup şu şekilde:
Merhaba hiç tanımadığım insanlar ve babam;
Sizler beni babamın KIZIM İÇİN ADALET İSTİYORUM çığlığı ile tanıyorsunuz.
Ben H.İ
Hikayemi internetten, gazetelerden haberlerden dinlediniz sizlerle beraber bende tekrar tekrar dinledim okudum bazen anladım bazen eleştirilere anlam veremedim ama dinledim. Ben sustum babam konuştu SESİM, NEFESİM ,ÇIĞLIGIM oldu BABAM
Bu defa babam konuşmasın babam anlatmasın ben anlatayım yaşadıklarımı hissettiklerimi
Ben H.İ
Yaşım 14-15 yaşadıklarım yaşımdan büyük yaşıtlarım gibi oyun hikayelerim, okul anılarım, doğum günü hatıralarım yok artık! Silindi aklımdan. Rüyalarımda olan ne varsa bir gecede silindi gitti. Yaşımdan büyük yaşadıklarım hatırladıklarım artık. Yarın 7 mayıs ve benden çok babamın mahkemesi var. Benim yaşımdan da küçüktü N.Ç. GÖRDÜM OKUDUM BAKTIM KORKUYORUM şimdi babamın çığlığı yetecek mi beni kurtarmaya.
Davama bakacak hakimlerin kızları var mıdır bilmem. Yoksa bile kız yeğenleri vardır. Diliyorum bir an için bakmışlardır onların yüzüne ancak öyle anlarlar belki ne yaşadığımı.
Çok tuhaf. Ben bir ögrenciydim. Ödev yapmam gereken bir saatte tanımadığım insanlara mektup yazıyorum. En çok edebiyat öğretmenim okusun isterdim. Acaba konpozisyon değerlendirmesine alsaydı mektubumu, kaç verirdi bana.
BEN H.İ
Hiç bilmediğim bir yasayla o korkutucu gecede yaşadığım şeyin ardından yaşımın bir gecede 16-17 olduğu rızamın olduğunu söyleyen yasalar ve amcalar bir gecde büyüdüm demek ama benim daha okulum bitmedi oyunlarım yarıda kaldı nasıl büyütünüz beni
Nasıl karar verdiniz büyüdüğüme. Boyum da aynı benim saçım da uzamadı ki nasıl büyüdüm ben bir gecede bana da söyleyin nasıl büyüdüm nasıl büyüttünüz beni .
Ben H.İ
Yaşından büyük cümleler kurmayı örgendim rezil bir gecede
Benim için açılan internet sayfalarında tanımadığım insanların elinde ‘H.İ için adalet istiyoruz’ yazıl bır kağıtla çekilmiş resimler gördüm.
Birinde ASLA YALNIZ YÜRÜMEYECEKSİN yazıyordu okuyunca aklıma direk babam geldi evet o varsa yalnız değilim ve sizler hiç tanımadığım insanlar annelerim, ablalarım ,abilerim, ve babam, babalarım
Sizler de ve daha niceleriniz,
Ben H.i
Bugüne kadar babamın adalet istediği kızı
Ben H.İ ‘aaaa bu o mu’ diye yüzüme anlamadığım bir bakışla baktıkları kızım evet o benim
Babası Ahmet İ.’nin ‘Kızım için adalet istiyorum’ diye ortalığı tırnakladığı kızı evet o benim ben H.İ
Annesiyle okula, sinemalara gitmesi gerekirken karakollara , hastaneler, mahkemeye, avukatlara gitmek zorunda bırakılan evet işte o benim doğru tanıdınız. Bildiniz.
Ama bilmediğiniz geceleri korkuyla uyuyamadığım artık örgenci olmadığım artık hep yaşımdan daha büyük görüldüğüm…
Evet ben H.İ bugune kadar babasının KIZIM İÇİN ADALET İSTİYORUM dediği kızı
Şimdi ben H .İ kendim için ADALET İSTİYORUM SESİME SES VERİN

sendika.org 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder