Site içi arama

Kentsel dönüşüm var diye üst geçit yapılmayınca bir çocuk daha öldü

‘Burası çok tehlikeli. Kentsel dönüşüm oldu diye buraya üst geçit yapmıyorlar. Kentsel dönüşüm olacak diye o zamana kadar herkes mi ölecek…’
Bursa’da doğum yaptığı gün 13 yaşındaki diğer oğlunu trafik kazasında kaybeden acılı annenin dramı yürekleri burktu.
Bir gün içerisinde önce mutluluk ardından evlat acısını tadan anne Kezban Alnıdelik, 13 yaşına kadar büyük sıkıntılarda büyüttüğü oğlunu kaybetmenin acısını yaşıyor.

Acılı anne, “Hem acıyı, hem de mutluluğu bir arada tattım. Ben sabah ameliyattan çıktım, öğlen oğlum okul çıkışı dedesi ile birlikte beni görmeye geldi. Yemek yemiş, oynamaya giderken… Orada üst geçit yok, lamba yok… Okula giderken hep buradan geçiyorlar. Burası çok tehlikeli. Kentsel dönüşüm oldu diye buraya üst geçit yapmıyorlar. Kentsel dönüşüm olacak diye o zamana kadar herkes mi ölecek…” diye feryat etti.
Aynı yerde 5 çocuğun trafik kazasında hayatını kaybettiğini belirten Kezban Alnıdelik, şöyle devam etti:
“Aynı gün Süleyman’ın küçük kardeşi dünyaya geldi. İsmini ‘Yaser’ koyacaktık ama ağabeyi ‘Yusuf’ ismini çok seviyordu, o yüzden ‘Yaser Yusuf’ koyduk. Dün hastaneye geldi, ziyaret etti. Hatta ben ona, ‘Sana çok benziyor Süleyman’ dediğimde çok sevindi. Bana ‘Anne kardeşim ne zaman büyüyecek’ diye soruyordu…”
Acılı baba Ramazan Alnıdelik ise kazanın meydana geldiği yerde üst geçit olmadığını vurgulayarak, “Burada üst geçit olmadığı için bir çok insanın canı yanıyor. Bizim canımız yandı başkalarının da canı yanmasın. Acilen buraya üst geçit yapılmalı” dedi.
SkyTürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder