Site içi arama

Çocuk oyunları sergisi sanatseverlerle buluştu


Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Resim Öğretmenliği Bölümü 4. sınıf öğrencisi Burcu Keskin’in "Kuşlar Uçar, Balıklar Yüzer, Çocuklar Oyun Oynar" isimli resim sergisi 10 Aralık Pazartesi günü Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar Eğitimi Bölüm Binası'nda sanatseverlerle buluştu.
İlk kişisel sergisini açan Keskin sergiyle ilgili olarak "Serginin teması çocuk oyunlarıydı. Öznel tarihimizden yola çıkarak bu serginin temasını belirledik. Bu noktada ben de kişisel tarihimden yola çıktım ve çocukken oyuncaklardan çok sokak oyunlarıyla büyüdüğümü fark ettim.
Günümüzdeki çocukların bilgisayar oyunları oynadıklarını görüyorum benim böyle bir çocukluğum olmadı. Tüm arkadaşlarımın bir oyuncağı vardı ama ben sokakta oynamayı tercih ederdim, dolayısıyla ben de bu noktadan yola çıktım." dedi.
Çocukluğundan yola çıkarak yaptığı maketlerle ilgili bilgi veren Keskin "Bu benim Resim Ana Sanat dersimin bir projesiydi. Tuval resmi yapmaktan çok farkındalık yaratmak amacıyla maket üzerine yağlı boya projesi yapmayı tercih ettim. Onlar bilgisayar çıktısı ya da hazır resim de olabilirdi ancak ben resimsel tadı kaybetmek istemedim." şeklinde konuştu.
Sergiye gelen sanatseverlere de bir köşe ayırdıklarını belirten Keskin "Buraya gelen konuklara serginin bir parçası olmaları amacıyla resimler yaptırıp panomuza asıyoruz. Ayrıca çocuk sesleri de duyuyorlar buda onları serginin bir parçası haline getiriyor." diye konuştu.
Sergi 20 Aralık tarihine kadar sanatseverler tarafından ziyaret edilebilir.

Onur Demir (Haber Merkezi)