Site içi arama

Milli Eğitim Müdürlüğü önüne, tacizciden hesap sormaya


KESK’li kadınlar tüm kadınları “tacize sessiz kalmamak, tacizci milli eğitim müdürünü koltuğunda tutanlardan hesap sormak” için tüm kadınları 25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü’nde eyleme çağırıyor. Kadınlar yarın saat 15.30’da İstanbul İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünde buluşacak.  

Eğitim-Sen üyesi kadınlara yönelik taciz suçlaması ile yargılanıp suçlu bulunan ve toplamda 8 yıl 1 ay 15 gün ceza alan Fatih İlçe Milli Eğitim Müdürü Şeref Çalışır, 50 bin liralık kefaleti ödeyip serbest kalmış, geçtiğimiz hafta salı günü görülen davanın ardından çarşamba günü makam koltuğuna yeniden oturmuştu. Tepkiler üzerine Çalışır yıllık izne ayrılmıştı. Tacizci Şeref Çalışır’ın göreve yeniden başlamasına gerekçe olarak “idari bir ceza almadığını ve henüz yargıtay onayı gerçekleşmediği için suçlu olmadığı” söylenmişti.
KESK’li kadınlar yaptıkları açıklamada “Görevinin başına dönen  Şeref Çalışır’ın İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak o koltukta bir dakika bile oturmaya hakkı yoktur” diyerek  gerekçeli kararın ellerine ulaşmadığı bahanesi ile Şeref Çalışır’ın görevine iadesine karar veren İl Milli Eğitim Müdürü Muammer Yıldız’ın taciz suçunu akladığını ve suça ortak olduğunu duyurdular.
KESK’li kadınlar bu davanın peşini bırakmayacaklarını dile getirerek  25 Kasım kadına yönelik şiddetle mücadele gününde “Tacize sessiz kalmamak, isyan etmek ve Çalışır’ı görevine iade eden İl Milli Eğitim Müdüründen hesap sormak için” tüm kadınları  saat 15.30′da İstanbul İl Milli eğitim Müdürlüğü önüne çağırıyorlar.
 Sendika.Org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder