Site içi arama

Engelli çocuk yemek aidatını ödemedi diye okuldan atıldı


İki aylık yemek aidatı ödenmediği için çocuğu okuldan atan müdür hakkında inceleme başlatıldı.

Silivri'de Ertuğrul Gazi İlköğretim Okulu ana sınıfında eğitim gören 5 yaşındaki engelli Utku, ailesi 2 aylık 200 lira tutan yemek aidatını ödemeyince okuldan atıldı.

'ZORUNLU EĞİTİMDEN AİDAT ALINMAZ'

Silivri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’ne başvuran Utku’nun babası Rasim A., "Okul müdürü Seyfi Ünlü, yasadaki 'zorunlu eğitimden aidat alınmaz' maddesini hiçe sayarak çocuğumun kaydını sildi. Neye dayanarak engelli oğlumun eğitim hakkını gasp eder? Oğlum zaten engelli, şimdi de psikolojisi bozuldu"  ifadelerini kullandı.

'BEN GEREKLİ UYARIYI YAPMIŞTIM'

Aylık aidatın 100 lira olduğunu hatırlatan okul müdürü Seyfi Ünlü, "Ben yasaları uyguladım. Gerekli uyarıyı yapmıştım. Aidatla sabah kahvaltısı ve öğle yemeği veriyoruz. Bu paranın bir bölümü de temizlik giderleri için harcanıyor" diyerek kendini savundu.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder