Site içi arama

Milli Eğitim projesi: İlkokul öğrencilerine fuhuşla mücadele misyonu


Yeşilay ve Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ilkokul öğrencilerini fuhuşa karşı bilgilendirmek için protokol imzaladıkları ortaya çıktı


Başbakan Tayyip Erdoğan’ın kızlı-erkekli öğrenci evlerinin denetlenmesine ilişkin açıklamalarının yasal adıma dönüşmesi tartışılırken, Yeşilay ile Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün ilkokul öğrencilerini fuhuşa karşı bilgilendirmek üzere protokol imzaladıkları ortaya çıktı.
İlkokul öğrencisine fuhuşla mücadele misyonu
Cumhuriyet’in haberine göre, sigara, alkol, uyuşturucu tüketimini en aza indirmek için imzalanan protokolde “Yine aynı amaca uygun olarak kumar ve fuhuş gibi toplumu kemiren alışkanlıklara da uyarıcı ve bilgilendirici bir misyon üstlenerek mücadele etmek” ifadeleri yer aldı.
Aralarında fuhuşla mücadelenin de bulunduğu protokol amaçlarından birisi de “İlkokul öğrencilerine hayat boyu misyon yüklemek” oldu ve öğrencilere sertifika verilmesinde anlaşıldı.
Öğrencilerin nasıl belirleneceği belirsiz
Protokolün amaçlarıyla ilgili olarak “Henüz bağımlılık yapan maddeyi kullanmaya başlamamış olanlara ulaşmak ve eğitmek amacı” ifadesi yer alsa da bağımlılık yapan maddeyi kullanmayan henüz başlamayan “potansiyel bağımlı öğrencilerin” nasıl belirleneceğine ilişkin herhangi bir bilgi yer almadı.
Yeşilay Cemiyeti ile Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü arasında imzalanan protokole göre seminer, konferans, eğitim çalışmaları ve programlar; personel ve öğrencilerin biçimlenmesine yönelik spor, sağlık ve eğitim gibi etkinlikler yapılacak; Yeşilay Gençlik Tiyatroları öğrencilere gösterilecek; eylem planı ve ulusal ortak proje hazırlanacak; AB normlarına uygun projeler hazırlanacak.


Sendika.Org

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder